no right click

Saturday, June 30, 2012

holiday at lumut, Perak?


hari pertama survey camp
makan Ais Batu Kacang, sangat sedap !!!
hari kedua
penuh gerai ni, xdpt nk mkn laksa
senja bersama boat
hari ketiga
berehat bersama eskrem lelame dolu
jetty di petang hari
hari ke empat
menunggu maghrib
hari kelima
laksa special ! akhirnya..
sunset view
hari keenam, hujann di pagihari
menunggu hydro survey
hari ke tujuh
jalan2 petang
senja-senja akhir
utk akhirnya laksa dan abc
BBQ night
bubbye Amir challet
setelah 10 hari berada di survey camp, saya rasa puas sebab dah habis, dan boleh memulakan cuti dgn seronoknyer, haha. macam macam org kata psai survey camp ni, bila hari terakhir baru lah tahu perasaan sebenarnya macam mana, sampai tak nak balik pun ada, nak sambung bercuti kat lumut ni, hehe

pengalaman mengajar aku erti kehidupan.maaf buat kesalahan dan kekuranganku. moga jumpa lagi di semester hadapan, tapi bukan lagi subjek ini, hehe


dan sedikit pemberitahuan, AIZAT baru sahaja telah kehilangan arwah nenek pada masa hari terakhir peperiksaan akhir semester2 AIZAt, rasa sangat sedih kerana hasrat hati untuk menjaga nenek selepas selesai peperiksaan ini, tetapi apakan daya, Allah lebih sayangkan nenek. moga aman dan baik2 disana, IA. sorry for late update. 

p/s: happy holiday to you alls !