no right click

Saturday, September 01, 2012

#merdeka55

kengkonon tak pernah datang turun menyambut kemerdekaan negara, akhirnya tahun ni berjaya lah jugak untuk meraikan bersama-sama rakyat malayisa. patriotisme itu penting bukan. makanya, gigih nak keluar pepagi buta. kata ayah, orang dedolu keluar rumah lepas suboh terus ke dataran dan terpacak untuk tggu perarakan, inikan kami yg dtg lewat, smpi lepas ydpa dah sampai, haha. biasalah first time lah katakan.

sesampai dalam pukul9, biasalah masalah lrt ramai sgt org, hehe. terus nampak jet pejuang, disamping perarakan dgn pelbagai2 agensi dan juga wakil badan kerajaan, kementerian dan pasukan2 tentera malaysia. sangat seronok jugak dek kerana pertama kali melihat, sudah kebiasaannya hanya menontot di kaca mata televisyen sahaja, kini boleh tengok guna due mate sendiri ni, hehe

okay salam merdeka buat semua dari AIZAT !














gigih tau, tahun ni sampai ke malam menyambut kemerdekaan. semangat kan, hehe


p/s: lagi seminggu nak balik kampus, sekejapnye cuti, hehe



Post a Comment