no right click

Tuesday, August 28, 2012

last syawal.

entry lama sebenarnya, kengkonon nak flashback raya eidulfitri tahun lepas bersama arwah nenek, juga saudara sepupu keluarga tercinta. bila mengenangkan, rasa sedih nya terpacul dari lubuk hati ni, namun untuk merawatinya, cumalah dengan melihat gambar2 ala kenangan yang lalu. bak kata orang putih cakap, for some life lasts a short while, but the memories it holds last forever. 

herm, sebenarnya inilah kampung sebenar kesayangan kami semua, dimana dari umur kecik lagi, kami beraya disini. dulu ada arwah onyang, yang bergigi kaler emas, dan suka makan or gigit daun sirih, eh? AIZAT pun dah lupa. sampaikan rindu dengan basikal arwah, dan juga gubahan2 bunga serta kerepek buatan tangan nenek.

kalau nak ceritakan, macam2 kisah dan cerita nak share, tapi makin lama makin nak nangis pulak bila menaip diatas keypad ini, hehe. so ta na citer panjang, jum usha2 n komen gambar yg AIZAT capture ni.




























Rasa tak terlambat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin dari AIZAT dan sekeluarga buat kepada semua pembaca AIZAT yg setia2 mcm korunk ni, hehe

p/s: bulan syawal ni bulan menternak lemak kan? HAHA

Post a Comment