no right click

Monday, July 18, 2011

talking to the moon

Aku tahu kau di suatu tempat di luar sana
Di tempat yang jauh
Aku mahu kau kembali
Aku mahu kau kembali
Jiran aku fikir
Aku sedang gila
Tetapi mereka tidak memahami
Kau adalah segala-galanya yang aku ada
Kau adalah segala-galanya yang
aku ada

Pada waktu malam apabila bintang-bintang
menyala terang di bilik aku
Aku duduk bersendirian

Bercakap kepada Bulan
Cuba untuk sampai kepada kau
Dengan harapan kau
Berada di sisi lain
Bercakap kepada aku juga
Atau aku yang bodoh
Yang duduk bersendirian
Bercakap kepada bulan

Aku rasa seperti aku yang terkenal
Bercakap dengan bangunan di bandar
Mereka berkata aku gila
Yeah aku gila
Tetapi mereka tidak tahu
apa yang aku tahu

Adakah kau pernah mendengar aku memanggil?
Menyebabkan setiap malam
Aku bercakap dengan bulan
Masih cuba untuk sampai kepada kau
Aku tahu kau di suatu tempat di luar sana
Di tempat yang jauh


p/s: gambar diambil selepas berlakunya gerhana bulan terlama pada 16jun, hehe

Post a Comment