no right click

Tuesday, July 05, 2011

so P.Ramlee

"Rindu itulah tandanya
Aku kasihmu aduhai asmara
Cinta oh cinta yang ternyata
Hanya dapat ku sematkan
Di dalam dadaku yang remaja"

video

erm, sama jer kan yang berlaku kat artis lama n baru ni. dulu time p.ramlee org cakap laa kan, takder la best sangat. tp bila dah tiada, naik artis baru nih mcm yuna ni bawak lagu dia, diorang ckp p.ramlee tu best lah. dan tiada sapa boleh tanding walaupun artis baru bawak lagu dia then org kutuk pulak artis baru tu bawak lagu dia, haha. bukan senang nak menghasilkan karya, bukan senang jugak nak persembahkan karya kita atau orang lain dengan berkualiti. tapi begitu senang orang mengkritik tanpa menilainya dahulu. kasihan sangat kann mereka.

p.s: saya pun baru tahu lagu-lagu lama ni sedap kann, hehe

Post a Comment