no right click

Thursday, July 07, 2011

3D at wangsa walk!

okay aku baru sahaja ziarah wangsa walk. sila lihat gmbar bawah ni, nak nampak mcm 3D, haha. setelah satu tahun aku tak jejak wangsa walk kot, banyak jugak lah perubahan. tapi plg best seat couple dekat tgv tu, giler ohsem bebeh!! aku baru tahu jugak kat wangsawalk ad 3d, hehe
kiteorg tgk transformer 3D bersama-sama ! wahaha first time, spend time dgn my sister, lgpon skrng dy tgh free, lgipon bergaji. mmg best lah dia belanje aku, hehe untung ada kakak yang kayaraya dan baikhati nii, haha
see, kami org ad botol besar transformer, limited edition lagi!! kau hado?
okay aku nak berperasaan jap dengan film ini, hehe
1. BEST giler!! sebab plot cerita Transformers 3, yang best dan seronok. tak kelip mata wei tgk citer ni,haha

2. SEDIH sangat!! bila Bee and the geng terpaksa dihantar kebulan. betul2 touching laa hati ni bila tengok Sam menitis air mata, huhu. see lelaki boleh menangis okay!

3. SUSPENS betol!! tang siapa yang nak selamat kan bumi dah bila diaorg semua dah kena hantar balik ke planet semula. *glurp

4. TAKBEST giler!! sebab perempuan yang ganti MeganFox tuh tak lawa, huhu. bibir dah la besar, ahaahha

5. DAHSYAT sangat!! time optimus prime ade semula lepas kena hantar tuh, dan gang2 transformers yg lain kembali, and dia punya effect superb laah!!!

p/s: lpas ni nak tgk 3D kat wangsa walk jlah! melle cpat blanje aku tgk cerite ni lg, haha

Post a Comment