no right click

Sunday, June 26, 2011

speechless sunday

1. saya kena interview soal siasat dengan cara jarak jauh yang sangat menakutkan, huarrgghhh kau org cuba bayangkan, mcm bukan dunia nyata. tapi ia realiti okayy

2. muka dan pipi saya menjadi merah secara tibe2 dalam masa 5 minit in a hour, tak pernah pulak berlaku. so called blushing laah

3. tak makan dalam masa 5 jam dalam masa satu hari. ini rekod plg lama sekali pernah aku buat. boleh mati aku klau mcm tu, kes nya sebab busy. hahaha

4. jumpa budak kurang ajar tak ad adab dgn org tua. dasar kampong punya anak! sumpah tak berpendidikan langsung, benci betol aku tengok!

5. minggu paling cuak tahap gaban pernah aku hadapi! haha

6. hidup di kawasan rumah yang bohsan. mcm dunia kanak2 gitu, *menyampah meluat aku tengok hjari2 tiap-tiap petang lpas balik sekolah

7. pencuri dan perompak yang mcm banyak bwak sial kat tempat aku nii. setiap weekend mesti berlaku, tah kenapa mmg haramm betul budak2 nih.

8. penatkan carik duit. ingat senang ker mcm tunggu duit dtg jatuh dari langit. so saya penat minggu ini,huarrghhh tolonglah manager kurangkan kerja saye, hehe

9. semakin hari semakin rindu, iklan jap

10. mintak maaf sebab burung biru yang saya bela kat blog ni dah kena tembak, jd aku dah tanam dalam pasu depan rumah. so harap2 mayat dia tak mengganggu kat dalam blog ni lg, hehe


Post a Comment