no right click

Friday, May 20, 2011

pink is perfect.

sebab kenapa merah jambu adalah sempurna?

1. the colour of pink, so mellow !
bercanda-candaan di KLCC,(eh betul ke BM aku nih?) bersama yang tersayang,HAHA
jumpa kedai Harrods ,then terus nampak macaroons ni dan apa lagi teruslah beli. sebenarnya sgt excited mase tuh, hehe
satu biji 3RM. *mahal gila tapi sedapp

2. strawberry macaroons yg sgt2 marvelous !
muka tgh shock feeling makan macaroons dekat taman2 KLCC yang hijau2 nih
mkan macaroons mcm mkan m&m's, melts in your mouth, not in your hand.
*okayy macaroons ni mmg betul2 sedapp. nak beli lg

3. paper bag for macaroons is pink.
kenapa mesti merah jambu? why not in green ker kann, or biru lg comel, HAHA
see, nmpak tak price dier 18RM kann, so mmg patut lah org ckap mahal.
*baik belajar buat sendiri kann2,huhu

4. sales up to 50% at Uniqlo.
masuk2 jer dah ramai gile umat dlam tuh, then aku pon stop and stare, HAHA
terus tertarik dgn colour design baju petak2 nih, dan terus beli.
boleh tahan harga dier drpd 99.90 to 79.90, plus packaging item tuh 20.00 RM

5. bunga ros kaler merah jambu yang wangi.
sebab kenapa, sebab murah sangat beli dekat luar UiTM tuh, then dpat la 8kuntum roses yang lawa2 dan cantik2 semuanya, HEHE.
balik2 rumah mestilla kene potong2 ltak kat meja mackup along,hahah
*fyi along saya convo, 1st class gitu, hehe

p/s: actually, these pink colour is not my taste and not my type okayy. its look that i'm so jambu,HAHA. taknak aku, kang hancur reputasi aku nnt, kih3. jum layan video pink nih!

Post a Comment