no right click

Monday, May 23, 2011

meet my mama.

pada hari rabu minggu lepas, saya sebgai ketua kelas merangkap ketua editor sekolah smtssb, telah mengadakan satu reuni bersama-sama rakan sekelas sambil menyambut hari guru sekolah. wah tersusun dan skema gitu, dah lama tak buat karangan kot, dulu aku rajin buat tau, and ayat-ayat aku selalunya semua bombastik sangat, dan sehinggakan ad yg cikgu komen,haha. patutlah aku dpat gred A- utk paper bahase melayu. hah memalukan sajee, huhu

okayy mari lihat gambar2 reunion saye. hee sbnarnya bila kita tengok gambar2 ni, boleh mnmbahkan lagi perasaan rindu yang hangat2 gacuu(gitu) masa sekolah dolu2. betul x? so i just want to share with u guys, because of what, this is the havoc classmates ever i have, hehe.

thanks acik jd driver i kali nie,hehe
with nasuha kapli,gigi kite still puteh2 lg mcm dulu kann,hehe
*ajan i know, u'll jealous kann
dia luqman-classmate yg agk baik dan sgt mmbantu,haha
okay ini budak yg dduk dpan meja ak,mmg havoc gila! :D
*yg tgh tu izi,dy da msuk METC skrng,jd pilot pon bole kutt,huhu
cikgu fatimah-ibu yg plg prihatin dan penyayang
teacher nurul-she's particular as well as me,haha
a part of 5ka3,gonna miss uolls
#ana, gee, ijoi, mama, nia, adda, put, me
izi,f aez and nik
lastly gossip time with nik at mcd.
rindu gila! dpat big mac free lg tu kann,hehe

as conclusion, bersyukur sgt2 sbab cikgu2 masih ingt lg dkat aku,hehe. eh semua la i mean. satu hari dgn mama. seronok sgt! fyi, selama 2 tahun jadi ketua kelas (ehem terpilih tauk, bukan saje nak angkat tgn hokayy), sekolah ni plg seronok pernah aku masuk. sbb the environment itself! bukan nak buat comparison between of skolah bandar or luar bandar ker ok.

p/s: semua gmbr aku nampak gigi and alternate knan kiri, haha itu fakta saje. class, next time kita pergi pulau pangkor okay, yuhoo!!

Post a Comment