no right click

Thursday, November 04, 2010

my career

dulu masa dkat skolah rendah,cikgu sllu tanya "apa cita-cita awak ? ".
lalu murid2 pon masih terpinga2 dan agak blurr disitu,hahah.ye ker?
kan semua kene ad 3 cita-cita bsar yg nak dicapai en,so ak ingt lg dulu ap yg ak nk jadi

1. CIKGU
2. POLIS
3. PENGUSAHA LADANG YANG TERKENAL

kenapa yang no3 tu pnjg sgt?sbb ak target itu lah ambition ak nnt bila dah besar.konon nya lah kan, dulu aku minat sgt menanam pokok bunga kaktus.

tapi bila dah membesar ni,langsung takde minat2 tu.apesal ha?maybe sense of kanak2 dah xwujud lg.thats why lah kot nye.but,orang tua sllu ckap yg angan-angan pertama tu lah yg akn jd kenyataan.ooh man,believe it or not.so skrng ambition baru is

1. LECTURER
2. JOURNALIST
3. NEWSCASTER

see,memang kontra habis kan,hahah.tapi kan aku sekarang belajar engineering lah.mne pergi profeesional engineer in bracket (IR) yg sllu org idamkan2?ergh..hard to say that actually.huhu
and now,tgh blurr sdkit,nk kne bwat folio kerjaya kmtj kpm 2010/2011.mcm diary kejayaan hidup jeh,hahahaha.malas2

Post a Comment